e diel, 10 prill 2011

Nominimet e para

1. Moja nominon Rovenen dhe Qetsorin.
Arsyeja për Rovenen: Ajo nuk na ka njohur dhe na ka injoruar dhe është e papërgjegjshme.
Arsyeja për Qetsorin: Gjatë tërë javës ishte i mbyllur, ndoshta na studionte.
2. Bertina nominon Rovenen dhe Qetsorin.
Arsyeja për Rovenen: Ajo ka shumë negatvitet, mllef dhe është shumë fallco.
Arsyeja për Qetsorin: Sepse ka dalë kontradiktor dhe thoshte se është humanist.
3. Arditi nominon Bucin dhe Qetsorin.
Arsyeja për Bucin: Skam arsye, është i sjellshëm por ka qenë edhe njëherë në reality shou nuk mendoj se ai duhet të rrijë.
- Arsyeja për Qetsorin: Përsëri skam arsye, pos njejtë si për Bucin.
4. Buci nominon Berkanin dhe Qetsorin.
Arsyeja për Berkanin: Eshtë i idhnushëm dhe shumë i mërzitur.
Arsyeja për Qetsorin: Dua ta shoh Qetsorin e bigut (Big Brother Albania 2).
5. Xuxi nominon Bertinen dhe Berkanian.
Arsyeja për Bertinen: Eshtë shumë e pakuptueshme, mimika e saj nuk më pëlqen, është e rrezikshme në debate dhe impulsive.
Arsyeja për Berkanin: Eshtë zemra e huaj.
6. Qetsori nominon Mojen dhe Berkanin.
Arsyeja për Mojen: Me vë në siklet, nuk mundem të bisedoj me te sikur më tjerët sepse më duket se kam afër nënën time.
Arsyeja për Berkanin: Dyshoj se me ka nominuar.
7. Rovena nominon Berkanin dhe Mojen.
- Arsyeja për Berkanin: Ka shumë talent për imitim, është treguar hipokrit, hedh gurin e fsheh doren, krijon frym ambicioze dhe do e kisha rrahë më shumë qejf.
Arsyeja për Mojen: Ajo u sjell për të gjithë banorët e tjerë si nënë, por me mua jo, më rrin tërë kohën larg.
8. Berkani nominon Qetsorin dhe Bucin.
Arsyeja për Qetsorin: Ai ka përjetuar këtë ndjenjë në Shqipëri e ne duam ta përjetojmë në Kosovë, unë më shumë jam kosovar se turk, por ai gjuan disa kungje herë pas here.
Arsyeja për Bucin: E kam shok, por ai duhet të dalë e ka provuar finalen dhe ka fituar, për këtë arsye, duam edhe ne ta provojmë finalen.
9. Mc Kresha nominon Berkanin dhe Rovenen.
Arsyeja për Berkanin: Ai ka shumë probleme me kontrollin e zemërimit, përgjegjsisë, unë dua ta ruaj dhe ta ndihmoj, por ai është banori më i papërgadtur per VIP Shpija 2 dhe nuk mund ta përballoj.
Arsyeja për Rovenen: Ajo nuk mund të dalë jashtë dhe për kët e nominoj.
Banorët qe shkojnë në votime janë: Rovena, Buci, Berkani, Bertina, Qetsori dhe Moja.

Nuk ka komente:

Posto një koment